Terug in Nederland - Reisverslag uit Hendrik-Ido-Ambacht, Nederland van Sifra - WaarBenJij.nu Terug in Nederland - Reisverslag uit Hendrik-Ido-Ambacht, Nederland van Sifra - WaarBenJij.nu

Terug in Nederland

Door: Sifra

Blijf op de hoogte en volg Sifra

19 Maart 2015 | Nederland, Hendrik-Ido-Ambacht

Ja het was een moeilijke keuze, maar uiteindelijk wel de juiste beslissing. Na lang nadenken en twijfelen zat ik gisteren op het vliegveld. Voor het vliegtuig terug naar huis. Ik miste thuis zo erg dat ik er niet onderuit kon, ik was toe aan....... een weekendje naar huis! Haha! Jullie dachten toch niet dat ik na anderhalve maand al voor goed terug ging?! Even een weekendje om bij te tanken en ik geniet met volle teugen! YEAH!

Eerst even een korte samenvatting van afgelopen week. Donderdag heb ik mijn zusje naar Bilbao gebracht omdat zij het vliegtuig naar huis zou nemen. Het afscheid was minder moeilijk omdat ik wist dat ik haar een week later al zou zien (a.k.a ik zou niet willen weten hoe erg het afscheid was geweest zonder die wetenschap, haha).

Vrijdag ben ik overdag wezen sporten en zijn we 's avonds bij een jongen uit de klas wezen eten. Zaterdag heb ik gezellig met mijn twee Belgische vrienden muziek gemaakt en gezwommen. Blijkbaar was ik gezellig genoeg, want ik mocht ook blijven eten. Ze hebben heerlijk gekookt, nogmaals mijn complimenten daarvoor mannen!

Maandag en dinsdag ben ik zoals altijd naar school, Spaans en salsa geweest. Stage was echter nieuw. Ik heb een groep met 10 jarige kinderen en een groep met 6 jarige. Zoals sommige weten is vooral die 6 jarigen niet echt mijn ding. Ofterwijl: nieuwe uitdaging! Dit viel echter alles mee, het waren dropjes en ik heb serieus overwogen ze mee naar huis te nemen. In verband met invoerkosten toch maar niet gedaan.

Woensdag was het zover! Tijd om naar huis te gaan. De busreis was 4 uur, de vliegreis was voorbij voordat ik met mijn ogen geknipperd had. En daar stond ik dan. Op het vliegveld. Zie ik ineens een hele leuke jongen voorbij lopen. Ik probeer heel lief te kijken. Maar hij loopt, zonder mij op te merken, voorbij. Ik was lichtelijk teleurgesteld. Maar deze kon ik niet laten lopen. Ik ren naar hem toe en tik hem op zijn schouders. Hij begint hard te lachen. Tuurlijk had hij me wel gezien, maar Rik is Rik niet zonder zijn flauwe grapjes. Ook zijn charmante kant heeft hij laten zien, want om het goed te maken had hij een super mooie bos rozen. Wat is het toch een schatje en wat is het toch fijn om weer bij te praten!

'S avonds zijn we met de band wezen repeteren. We zijn aan het klaarstomen voor aanstaande zondag, als we spelen in Forward Grace. We hebben er zin in en ik nodig jou bij deze uit want dit mag je niet missen! Ga naar onze facebookpagina voor de informatie ( https://www.facebook.com/pages/Remain/891423330879127?fref=ts)

Lieve mensen, ik zie jullie zondag. Of niet.
Geniet van het leven, dat doe ik ook. YEAH.

XOXO Sifra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sifra

Actief sinds 02 Juni 2014
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 6876

Voorgaande reizen:

06 Februari 2015 - 30 Juni 2015

Internationale minor

Landen bezocht: