Feestje, circus en bijna naar Barcelona! - Reisverslag uit Arrasate, Spanje van Sifra - WaarBenJij.nu Feestje, circus en bijna naar Barcelona! - Reisverslag uit Arrasate, Spanje van Sifra - WaarBenJij.nu

Feestje, circus en bijna naar Barcelona!

Door: Sifra

Blijf op de hoogte en volg Sifra

14 Mei 2015 | Spanje, Arrasate

Donderdag en vrijdag heb ik nog fijn met papa, mama, esmee & guus doorgebracht. We zijn op donderdag naar een feestdag hier in Arrasate geweest . Allemaal studenten, hapjes en drankjes. Vooral papa en ik hebben daar erg van genoten. 'S middags bedachten we dat het misschien toch beter was om te vliegen in plaats van dat papa en mama mij zouden ophalen en zo stond ik een uur later al mijn spullen in te pakken om alvast mee te geven. Mijn kamer is nu super leeg en zelfs mijn ticket naar huis is inmiddels geboekt. 'S avonds hebben we lekker gegeten en een spelletje gedaan.

De volgende dag gingen we redelijk vroeg op want we zouden de dag doorbrengen in San Sebastian. We zijn naar het Jezus-beeld geklommen, hebben de stad bekeken en natuurlijk ook even het strand bezocht en het zeewater gevoeld. Toen we terug kwamen lag er een bonnetje op ons te wachten. Altijd fijn, boetes. Toen heb ik ze een dikke kus gegeven en zijn zij terug gegaan naar de camping in Zarautz.

Ik ben in San Sebastian gebleven. Ik had afgesproken met Kazya want 's avonds zouden we naar een feest in het Guggenheim museum gaan. Vooral de busreis er naar toe hebben Kazya en ik ontzettend de slappe lach gehad en toen we aankwamen in het museum waren we een beetje geschokt. Het was nog zo rustig en stil. Maar al gauw liep het vol en hebben we een leuke avond gehad. Om 1 uur ging het museum dicht en moesten we lopend naar een andere plaats. Ook dit ging foutloos, haha. Met de metro zijn we uiteindelijk in een latino buurt terecht gekomen. Gelukkig waren we met een hele groep. Toen we bij de club aankwamen stond er een rij waar je U tegen zegt. Gelukkig hadden twee duitse jongens waar we mee waren een beter idee en uiteindelijk zijn we binnen gesneaked. En we hoefden niet eens entree te betalen want deze jongens hadden VIP bandjes. Helemaal leuk. Ondanks de vet dure drankjes hebben we met elkaar echt een leuke avond gehad.

Toen ik 's ochtends in San Sebastian aankwam heb ik de bus genomen richting Zarautz om papa, mama, Esmee en Guus uit te zwaaien. Sad moment. Toen heb ik de bus richting huis genomen.

Zondag hadden we een verjaardagsfeestje georganiseerd wat eindigde met de politie. We hebben echt pech wat dat betreft want het was om 11 uur stil maar om 10 over 11 stond de politie op de stoep. We hebben het opgelost door onze naam door te geven en we zijn er vanaf gekomen met een waarschuwing. Maar.... geen feestjes in ons huis meer.

Gisteren was ik als een kind zo blij want ik ben naar het circus geweest. Oh wat heb ik genoten van alle te flauwe acts, te slechte jongleurs en een te schattig hondje die heel de tijd in een buis sprong. Daarna hebben we de avond afgesloten met een drankje en een voetbalwedstrijd.

En nu heb ik zojuist al mijn spullen gepakt want mijn volgende reis staat op me te wachten. Barcelona, I'm coming.

Uiteraard zal ik in mijn volgende update vertellen hoe het was.
Kusjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sifra

Actief sinds 02 Juni 2014
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 6880

Voorgaande reizen:

06 Februari 2015 - 30 Juni 2015

Internationale minor

Landen bezocht: