Once Dutch, always Dutch - Reisverslag uit Arrasate, Spanje van Sifra - WaarBenJij.nu Once Dutch, always Dutch - Reisverslag uit Arrasate, Spanje van Sifra - WaarBenJij.nu

Once Dutch, always Dutch

Door: Sifra

Blijf op de hoogte en volg Sifra

24 Maart 2015 | Spanje, Arrasate

"Veilig geland!" is het berichtje dat ik gisteren meerdere mensen heb gestuurd. Ik ben namelijk weer in Spanje na een heerlijk Nederlands weekendje.

Donderdag ben ik 's ochtends met mama mijn sportieve leventje in stand wezen houden door middel van een rondje skaten in Ambacht. We hebben heerlijk bijgekletst. Daarna ben ik met Lies naar de Happy Italy geweest. Ik was nog geen 24 uur in Nederland en ik heb mijn slechte gewoonte ook weer laten gebeuren.

Vrijdag had ik een dagje met Rik gepland staan, wat erg fijn was. We zijn 'savonds uiteten geweest en daarna naar de verjaardag van Willem.

Zaterdag heb ik papa geholpen met de camper opknappen want zondag zou hij verkocht worden. Deze mensen hebben echter 2x 3 uur gereden om hem 10 minuten te bekijken en toch besluiten het niet te doen omdat de vrouw de broek aan had in deze relatie. NICE.

Zaterdag zijn we verder wezen opbouwen met de band en daarna nog uiteten geweest... Je raadt natuurlijk al waar... (Ik heb weer toegegeven aan mijn slechte gewoonte!)

Zondag was het zover; de dienst in Forward. Dit was ontzettend gaaf en ondanks mijn stem (die zich niet liet vinden) was het een mooie dienst. 'S middags ben ik bij opie en omie op bezoek geweest en hebben we heerlijk bijgekletst.
'Savonds was het tijd voor een spelletjes avond en maandag alweer tijd om terug te gaan. De tijd vliegt als je het leuk hebt.

Deze week vallen bijna al mijn lessen uit, dus ik hoef alleen aanstaande donderdag nog een uurtje naar school. Ik zeg je eerlijk, dit valt me heel zwaar en de komende 2 weken paasvakantie komt me meer dan gelegen uit.

Lieve mensen,
Ik hou van Nederland. En vooral de mensen die er wonen.
Als jullie nou naar hier kwamen, zou het perfect zijn.
En nu is het tijd om hier te genieten. En dat doe ik volop.

Adiossss XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sifra

Actief sinds 02 Juni 2014
Verslag gelezen: 285
Totaal aantal bezoekers 6885

Voorgaande reizen:

06 Februari 2015 - 30 Juni 2015

Internationale minor

Landen bezocht: