Officieel! - Reisverslag uit Hendrik-Ido-Ambacht, Nederland van Sifra - WaarBenJij.nu Officieel! - Reisverslag uit Hendrik-Ido-Ambacht, Nederland van Sifra - WaarBenJij.nu

Officieel!

Blijf op de hoogte en volg Sifra

10 December 2014 | Nederland, Hendrik-Ido-Ambacht

AAAAAH! Ik kan wel dansen. (stiekem heb ik dat al gedaan)
Het is eindelijk, na maanden overvol van vaag gedoe en gezeur, zeker dat ik het weekend van 7 februari richting Spanje vertrek voor bijna 5 maanden.
Alles is in principe geregeld, maar ook het laatste groene licht heb ik vandaag mogen ontvangen.
Zo bizar. Ik kan me nog niet helemaal inbeelden dat ik daar straks zit.
Maar het is echt zo, jajajaja!
Ik ga via deze weg jullie op de hoogte proberen te houden. Zowel van mijn avontuur daar, als een aantal voorbereidingen hier.
Mijn laatste geregel, laatste stagedagen enzv.

Tijd om het te vieren. Tijdens het maken van mijn zorgdossier.
Ik doe ondertussen nog een paar dansjes. Adiossss!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sifra

Actief sinds 02 Juni 2014
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 6875

Voorgaande reizen:

06 Februari 2015 - 30 Juni 2015

Internationale minor

Landen bezocht: