Nieuwe jaar, nieuwe uitdaging - Reisverslag uit Hendrik-Ido-Ambacht, Nederland van Sifra - WaarBenJij.nu Nieuwe jaar, nieuwe uitdaging - Reisverslag uit Hendrik-Ido-Ambacht, Nederland van Sifra - WaarBenJij.nu

Nieuwe jaar, nieuwe uitdaging

Door: Sifra

Blijf op de hoogte en volg Sifra

05 Januari 2015 | Nederland, Hendrik-Ido-Ambacht

Een nieuw jaar is aangebroken. En daarbij voor mij ook een nieuwe uitdaging. De laatste maand is aangebroken voordat ik naar Spanje vertrek. Ik moet nog even door de zure appel heen bijten de komende weken, want er moet veel werk verzet worden. Ik heb nog een taal-, zorgdossier en een portfolio in elkaar te zetten, maar ik ga er vol gas tegen aan. Het is toch wel ineens heel dichtbij nu....

Van de week kregen we een mailtje over ons verblijfadres. Door de foto's krijg ik er alleen maar meer zin in!

Ook heb ik van de week de officiële vertrekdatum bepaald. Zaterdag 7 februari zullen we met een overvolle auto, papa, Jade & Rik richting Mondragon rijden. Om mij daar vervolgens achter te laten voor 5 maanden.

De komende maand ben ik gelukkig nog thuis en gezegend met werk waardoor ik nog een klein spaarpotje kan opbouwen en heb ik een hele opgeruimde kamer dankzij de kerstvakantie.

blessings!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sifra

Actief sinds 02 Juni 2014
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 6882

Voorgaande reizen:

06 Februari 2015 - 30 Juni 2015

Internationale minor

Landen bezocht: