Surprise! - Reisverslag uit Arrasate, Spanje van Sifra - WaarBenJij.nu Surprise! - Reisverslag uit Arrasate, Spanje van Sifra - WaarBenJij.nu

Surprise!

Door: Sifra

Blijf op de hoogte en volg Sifra

13 April 2015 | Spanje, Arrasate

*ding dong* -mn hart klopt ondertussen in mijn keel-
De deur gaat langzaam open. Twee grote en vooral verbaasde ogen kijken me aan. "Wat doe jij nou hier? Ben je eigenlijk wel weggeweest?!"

Haha, surprise surprise. Ik had paasvakantie, geen plannen en een verlangen om thuis te zijn. Dit heb ik gecombineerd en zo stond ik zondag voor de deur. Zelfs voor Rik was het een verrassing (en die blik ga ik nooit meer vergeten, onbetaalbaar! Haha!).

Ik heb een heerlijke paasvakantie gehad. Met familie, vrienden, de band, enzv. Ik heb kunnen werken, ik ben naar mijn stage geweest en ik heb daar wel 5 dagen ziek van op bed moeten bijkomen. Dat laatste was helaas een vervelend kwaaltje dat om de hoek kwam kijken. Maar al bij al heb ik een heerlijke paasvakantie gehad.
Met het hele gezin ontbijten, grillen, brunchen, wat was dat genieten.

Vooral mijn stage op 1 april (wie bedenkt het dan ook om op die dag te gaan?!) was erg geslaagd. Van scheerschuim op stoelen tot slagroom in haren, ik heb het zo gemist en zo dik ingehaald.

Veel mensen appte en mailde al of ze nog wel in de mailinglijst zaten, ja lieve mensen, dat zitten jullie zeker! Ik had het gewoon even te druk om te bloggen. Maar bij deze!

Toen ik vandaag in het vliegtuig stapte ging me dat, voor het eerst, heel makkelijk af. (Ookal was de rit er naar toe iets lastiger, he mam! Sta je dan op een industrieterrein met politie op de hielen, een volle blaas en een tomtom maar geen adres. HAHA!). Ik heb in het vliegtuig vrienden gemaakt met een Spaans meisje dat in België au-pair was, door een stroopwafel aan te bieden. Toen heb ik in Bilbao een ijsje gegeten met een meisje dat ik niet ken, maar mij aansprak over mijn te rode hoofd in een zonnetje en 34 graden. Daarna heb ik gelachen om oma's die hun tong uitsteken naar buschauffeurs die chagerijnig zijn en vervolgens heb ik sneaky biertjes gedronken met een midlifecrisis aged mannetje in de bus. Oké dat laatste heb ik alleen toegekeken maar wat heb ik gelachen vandaag.

Nu zit ik op mijn bed, na een dag reizen, huiswerk maken, baskse boeken lezen en filmpjes in elkaar knutselen en kan ik jullie mededelen dat ik veel reisjes, plannen en positieve vibes in het vooruitzicht heb.
Ik begin steeds meer te wennen en steeds meer te genieten. Nou mag ik ook niet klagen, want woensdag komt er al weer visite voor me (Jade, Rik en Willem, ik zie uit naar jullie komst!). Wat een leven, wat een leven.
Oja, ik benoemde het weer al even. Maar het is zomers. Het is heerlijk. Het is genieten. Zoals jullie misschien merken, i'm in a gooood mood.
Dat gaan we zo houden. :)

Dikke kus, xoxoxo

  • 15 April 2015 - 09:51

    Mieke:

    Dag lieverd,
    Het was fijn je weer te zien/spreken!
    Het is zo leuk jouw belevenissen te lezen via deze blog.
    Geniet maar volop van de komende week. Hoor graag de verhalen en ik heb Rik opdracht gegeven maar veel foto's te maken...

    liefs Mieke

  • 15 April 2015 - 14:04

    John:

    Gewelidg verhaal weer. Vooral dat stuk over Rik..... Vooral dat " wisten jullie dit ook?"" was onbetaalbaar!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sifra

Actief sinds 02 Juni 2014
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 6845

Voorgaande reizen:

06 Februari 2015 - 30 Juni 2015

Internationale minor

Landen bezocht: