Nog meer feestjes en familie bezoek! - Reisverslag uit Arrasate, Spanje van Sifra - WaarBenJij.nu Nog meer feestjes en familie bezoek! - Reisverslag uit Arrasate, Spanje van Sifra - WaarBenJij.nu

Nog meer feestjes en familie bezoek!

Door: Sifra

Blijf op de hoogte en volg Sifra

11 Maart 2015 | Spanje, Arrasate

Afgelopen donderdag en vrijdag was het tijd voor nog meer feestjes. Op donderdag is hier standaard een studentenavond. Pintxopote. Pintxo staat voor hapje. Je krijgt tijdens dit 'evenement' dan ook een drankje én een hapje voor een euro. Ideaal. Zo ook voor onze Spaanse vrienden, die op deze avonden ineens vloeiend Engels spreken. Vrijdag hadden we een huisfeestje van een andere erasmusstudent. We hadden een taart gemaakt als cadeau.

Zondag was het eindelijk zo ver! Na lang aftellen kwam Jade eindelijk mij bezoeken. Na eerst wat knuffels ingehaald te hebben zijn we in Bilbao wezen lunchen en daarna naar het Guggenheim museum geweest. Mocht je in Bilbao zijn, echt een aanrader. Iets heel anders dan saai schilderijen bekijken.

Maandag zijn we naar San-Sebastian geweest. We hebben genoten van het strand en de stad. Ook hebben we genoten van de zon en het lekkere weer. Het geluid van de zee en vooral het geluid van samen zingen werd erg gewaardeerd. Niet alleen door onszelf ook door onze mede strand bezoekers staken genoeg duimen omhoog.

Gisteren moest ik helaas naar school en stage (zul je altijd zien). Jade heeft heel de dag kunnen genieten van de zon. 'S middags hebben we weer heel de middag gezongen en daarna samen gekookt. Als afsluiter, je raadt het al, hebben we gezongen. Dit hebben we bij twee jongens uit mijn klas gedaan, inclusief gitaar. Was genieten!

Vandaag hebben we heel de ochtend serie gekeken en we moeten nu eigenlijk rennen voor onze bus. oeps. We gaan namelijk naar mijn les over Baskenland, vindt Jade namelijk erg interessant.

Vanavond gaan we uiteten en helaas moet ze morgen alweer terug naar Nederland. Ik heb genoten van deze week. Het is zo heerlijk om dit avontuur even te kunnen delen.

Liefs uit het prachtige Baskenland,
Sifra (& Jade)

• 11 Maart 2015 - 19:25

Els:

Geniet maar met volle teugen!

• 13 Maart 2015 - 10:35

Bettie Woudenberg:

ben jaloers op je Sief maar gun het je van harte!XXXXXX omi W. (en opa uiteraard)

• 18 Maart 2015 - 14:53

Lisa:

Haai schatje,
    Je maakt veel leuke dingen mee ;)
    Ik mis je. Have fun <3