Laatste week voor mijn avontuur! - Reisverslag uit Hendrik-Ido-Ambacht, Nederland van Sifra - WaarBenJij.nu Laatste week voor mijn avontuur! - Reisverslag uit Hendrik-Ido-Ambacht, Nederland van Sifra - WaarBenJij.nu

Laatste week voor mijn avontuur!

Door: Sifra

Blijf op de hoogte en volg Sifra

29 Januari 2015 | Nederland, Hendrik-Ido-Ambacht

Wow, het is zo dichtbij ineens! Only one week left!
Het afronden van alles, afscheid nemen en inpakken van spullen begint een beetje te wennen. Het is een gek idee dat ik afgelopen maandag voor het laatst op school ben geweest en voor het laatst gitaarles heb gehad voor dit schooljaar. Gelukkig gaan mijn gitaar en schoolboeken mee zodat ik niet helemaal afkick (vooral die schoolboeken, grapje natuurlijk...).
Het is wel super relaxed dat ik mijn deadlines heb gehaald en mijn toets heb gemaakt (op 2 (!!) uur slaap, dat zegt niet veel goeds inderdaad).
En daarbij komt ook nog eens dat mijn stagebeoordeling voor het derde jaar is afgesloten met een hele mooie G. Ik kan het nog steeds niet echt geloven allemaal. Degene die een aantal weken terug zei dat ik naar Spanje zou gaan met het behalen van mijn deadlines verklaarde ik voor gek. Maar ik heb mijzelf wederom niet teleurgesteld.

Volgende week ga ik nog een aantal dagen werken op mijn stageschool en donderdag heb ik mijn laatste officiële 'stage'dag. Aanstaande zondag nog een afscheidsmiddagje met de allerleukste mensen en dan gaat het avontuur beginnen. Mijn avontuur voor de komende vijf maanden, ik kan het nog steeds niet geloven.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sifra

Actief sinds 02 Juni 2014
Verslag gelezen: 382
Totaal aantal bezoekers 6844

Voorgaande reizen:

06 Februari 2015 - 30 Juni 2015

Internationale minor

Landen bezocht: